Ontevreden? Wij luisteren ook als je klachten hebt!

Wij vinden het zeer belangrijk om de hulp die we aanbieden te blijven verbeteren. Vertel het ons wanneer je niet tevreden bent over de hulp- en dienstverlening. 

Hulpverlening is mensenwerk, er kan al eens iets fout lopen. Daarom is het belangrijk om zo snel mogelijk te horen hoe we jou beter kunnen helpen. 

Probeer je ontevredenheid eerst te bespreken met je hulpverlener of zijn leidinggevende. Soms lost het probleem zich op door erover te praten. Vind je dit moeilijk of heb je het gevoel dat het probleem niet is opgelost? Dan kan je een klacht indienen. 

Behandeling van je klacht

De directie of een bemiddelaar van het CAW zal je over je klacht contacteren. Mogelijk nodigen zij je uit voor één of meerdere gesprekken hierover.

Er wordt naar een oplossing gezocht. Een voorstel tot oplossing krijg je uiterlijk binnen de 10 weken.

Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je in deze folder.

Online klachtenformulier

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.